אמנת שירות

אמנת שירות של קומפליט נבנתה מתוך תפיסה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

  • אנו נתייחס ללקוחותיו בהגינות ובכבוד ויכבד את פרטיותם.
  • אנו נפעל לעדכן את לקוחותיו לגבי אופן קבלת שירות מאיתנו, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרד. אנו ניתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמנו פגישה או לשוחח איתנו. אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, נספק מענה ראשוני לכל פנייה, ונמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • אנו ניתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה. אנו נמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ונביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

קומפליט – הידע שלנו הביטחון שלך.